Veel gestelde vragen
Heb je een vraag voor ons? info@PasNL.nl of vul ons Contactformulier in.
-
Ik heb een nieuw toestel, wat nu?
Hiervoor heb je een PasNL account nodig, deze maak je eenvoudig aan in de app. Heb je al een account dan kun je door het koppelen van je account in de app je pasjes eenvoudig overzetten.
-
Mijn pasje staat er niet tussen?
Deze kun je zelf toevoegen door de wizard in PasNL te volgen. Als wij zien dat een bepaalde pas veel wordt toegevoegd zal deze ook opgenomen worden in PasNL.
-
Hoe maak ik een PasNL account aan?
Een PasNL account kun je aanmaken in de app zelf, open het menu door linksboven op de drie streepjes te klikken en kies voor “Account aanmaken”, volg verder de instructies in de app. Zodra je account is bevestigd (je ontvangt van ons een e-mail), kun je met dit account ook inloggen op https://mijn.pasnl.nl en je pasjes inzien die je in de app geregistreerd hebt, dit werkt los van de PasNL app, dus ook op een tablet of computer.
-
Welke extra's heb ik met een PasNL account?
Met een PasNL account kun je bijvoorbeeld labels toevoegen aan je pasjeslijst om meer informatie over een specifieke pas vast te leggen. Ook kun je je wallet online beheren los van de app op je telefoon. Stop je met gebruik van PasNL dan kun je vanuit de app je account en al je data verwijderen, je hebt altijd zelf de volledige controle over jouw data!
-
Hoe ontkoppel ik mijn account zonder toestel?
Ga naar Mijn PasNL en log in met je account gegevens. In het menu van Mijn PasNL vind je een optie om je toestel te ontkoppelen, na ontkoppeling worden al je pasjes uit PasNL op je toestel verwijderd, je kopie blijft uiteraard beschikbaar voor koppeling aan een ander toestel!
-
Wachtwoord vergeten?
Je kunt via de link https://mijn.pasnl.nl/wachtwoordvergeten een reset aanvragen. Je ontvangt na het invullen van je bij ons bekende e-mailadres een mailtje met een wachtwoord reset link (deze is een beperkte duur geldig!), wanneer je daar op klikt kan je een nieuw wachtwoord opgeven.
-
Pasjes delen?
Via de Mijn PasNL omgeving kun je in enkele stappen zeer eenvoudig pasjes delen met een ander PasNL account. Eerst vul je de naam in van de deler en de naam en het e-mailadres van de ontvanger, vervolgens selecteer je in een volgende stap enkele of al je pasjes die je wilt delen, de ontvanger krijgt een e-mail om de pasjes die je wilt delen te accepteren. Na acceptatie en verversen van je paslijst zijn deze zichtbaar in de app.
-
Wijzigen e-mailadres?
Bij een gekoppeld account in de app open je het menu door linksboven op de drie streepjes te klikken, kies voor “Beheer account”, vervolgens kies je voor “Wijzig e-mail” en volg je verder de instructies in de app. Als er geen account gekoppeld is zie je de menu optie "Beheer account" niet, je moet dan eerst je account koppelen voordat je het e-mailadres kunt wijzigen.