Veel gestelde vragen
-
Ik heb een nieuw toestel, wat nu?
Hiervoor heb je een PasNL account nodig, deze maak je eenvoudig aan in de app. Vervolgens kun je door het ontkoppelen en weer koppelen je pasjes eenvoudig overzetten. Maak je gebruik van de laatste versie van onze app dan is ontkoppelen niet meer nodig.
-
Mijn pasje staat er niet tussen?
Deze kun je eenvoudig zelf toevoegen door de wizzard in PasNL te volgen. Als wij zien dat een bepaalde pas veel wordt toegevoegd zal deze ook opgenomen worden in PasNL.
-
Barcode kan niet gescand worden?
Je komt ze zo af en toe nog wel tegen, scanners die moeite hebben met het scannen van je barcode op je telefoon. Dit zijn oudere type scanners die nog gebruik maken van laserlicht. Je vindt ze vooral in supermarkten, waar deze zijn ingebouwd.
-
Hoe ontkoppel ik mijn account zonder toestel?
Ga naar Mijn PasNL en log in met je account gegevens. In het menu van Mijn PasNL vind je een optie om je toestel te ontkoppelen, na ontkoppeling worden al je pasjes uit PasNL op je toestel verwijderd, je kopie blijft uiteraard beschikbaar voor koppeling aan een ander toestel!
-
Welke extra's heb ik met een PasNL account?
Met een PasNL account kun je bijvoorbeeld labels toevoegen aan je pasjeslijst om meer informatie over een specifieke pas vast te leggen. Ook kun je je wallet online beheren los van de app op je telefoon. Stop je met gebruik van PasNL dan kun je vanuit de app je account en al je data verwijderen, je hebt altijd zelf de volledige controle over jouw data!
-
Pasjes delen?
Via de Mijn PasNL omgeving kun je in enkele stappen zeer eenvoudig pasjes delen met een ander PasNL account. Eerst vul je de naam in van de deler en de naam en het e-mailadres van de ontvanger, vervolgens selecteer je in een volgende stap enkele of al je pasjes die je wilt delen, de ontvanger krijgt een e-mail om de pasjes die je wilt delen te accepteren. Na acceptatie en verversen van je paslijst zijn deze zichtbaar in de app.
Heb je een vraag voor ons? info@PasNL.nl of vul ons Contactformulier in.